SALAM

Tuesday, October 6, 2009

Marhaban d'GuStaf










…………. Ya Allah tuhan yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, dengan limpahan dan kemurahanMu, berkatilah kami sekalian, serta kaum muslimin dan muslimat sempena bulan Syawal yang mulia ini.

Ya Allah wahai Tuhan kami, hanya padamu sajalah kami hadapkan permohonan, dan perkenankanlah apa kiranya permohonan kami ini, dan kurniakanlah lagi peluang bagi kami, menemani bulan Syawal ini, dari tahun ke tahun, hingga ke beberapa masa atas kehendak serta keizinanMu.

Kami juga bermohon kepadaMu ya Allah agar engkau memberkati tuan rumah ini_____________________ dan seisi keluarga mereka serta melanjutkan usia mereka dalam keimanan dan ketaqwaan Mu, serta aman sentosa, juga mendapat rezeki yang halal dan dijauhkan rezeki yang haram serta jauhkan dari segala bentuk bala bencana.

Kami juga memohon kepadaMu ya Allah, ampunkan dosa2 kami termasuk keluarga rumah ini, agar kami sentiasa berada dalam pemeliharaanMu dari melakukan sebarang dosa, tetapkan dan teguhkan keimanan kami Ya Allah. Sesungguhnya engkaulah tuhan yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang…………

No comments:

Post a Comment